ببینید| تبلیغ عجیب وایتکس با موج سواری روی مسائل نژادی!
ویدئویی از یک برند شوینده (مایع سفیدکننده) در فضای مجازی منتشر شده که محور آن رنگ پوست سیاه و سفید دو خانم است.

رویداد۲۴| این ویدئو با واکنش منفی بسیاری از مخاطبین فضای مجازی روبرو شده است. بازی با مسئله نژادی پیشتر هم از سوی شرکت های بزرگی چون H&M؛ Dolce & Gabbana؛ Pepsi؛ Dove؛ Gucci؛ در تبلیغات استفاده شده است. این شرکت ها به دلیل القای این موضوع که پوست سفید «تمیزتر» یا «بهتر» است، به نژادپرستی متهم شدند.
این موارد به دلیل جنجالهای گسترده و واکنشهای عمومی منجر به عذرخواهی شده است. به همین دلیل فروش این شرکت ها در کوتاه مدت کاهش داشته است.
این عذرخواهیها معمولاً شامل حذف تبلیغ، پذیرش اشتباه، و تعهد به اصلاح فرآیندها بوده است. در این مورد هم شرکت ایرانی تلاش کرده با موج سواری روی مسائل نژادی اصطلاحا برند خود را وایرال کند؛ انتظار می رود این شرکت عذرخواهی رسمی خود را بابت چنین تبلیغی اعلام کند.
منبع: بامدادنو
خبر های مرتبط





حتما باید از ایده پرداز این لجن پراکنی در دادگاه بازخواست کرد . نباید از این مسایل به راحتی گذشت .